Den 12: ZPM

Den 12: ZPM

Po výborné snídani, scénce a přednáškách jsme šli do lesa hrát hru s jménem Přístavy. U této hry se rozhodně ukáže, kdo má obchodního ducha.
Ze scénky jsme se dozvěděli že k nalezení Atlantidy je potřeba získat ZPM, tedy Zdroj Pořádné Moci nebo tak nějak to v tom seriálu bylo.
Program na celé odpoledne byl jasný. Museli jsme rozdělit tým na konstruktéry, nákupčí, marketéry a další. Zkrátka sestavit kompletní tým, vymyslet návrh, přesvědčit porotu, nakoupit suroviny, zkonstruovat prototyp a následně ho obhájit před odbornou porotou a ostatními týmy. Bylo to náročné odpoledne, zdaleka ne vše se dokonale povedlo, ale nápady byly opravdu unikátní a rozhodně jsme se naučili něco nového.
Počasí se nám už zase vychází hezky, ale na pozorování to dnes bohužel opět nevypadá. To ale nevadí, možná nás dnes čeká ještě něco jiného… 🙂