Přihláška

Kapacita pro Astronomický tábor 2024 je již zcela zaplněna. Přijímáme pouze náhradníky. Máte-li zájem o zařazení do seznamu náhradníků, prosíme, vyplňte formulář níže. V případě uvolnění místa vás budeme neprodleně kontaktovat
Nezměněno:

REGISTRACE NÁHRADNÍKA NA ASTRONOMICKÝ TÁBOR 2024

  • Kontrola stavu přihlášky (součástí potvrzovacího e-mailu je i unikátní anonymizovaný kód, díky kterému můžete kontrolovat stav přihlášky)

Dokud od nás neobdržíte potvrzení přihlášky, nepodnikejte žádné další kroky. Pokud jste od nás neobdrželi potvrzující e-mail s instrukcemi o dalším postupu do dvou pracovních dnů od vyplnění přihlášky, neváhejte nás kontaktovat.

Platba a další dokumenty, které od Vás budeme potřebovat (podrobně viz potvrzovací e-mail)

  1. Lékařský posudek o zdravotní způsobilosti (pdf) 
    Lékařem vyplněný lékařský posudek naskenujte a zašlete jej na emailovou adresu kontakt@astronomickytabor.cz. Originál lékařského posudku přivezte k nástupu dítěte na tábor – odevzdáte jej do rukou zdravotnice (originál posudku vám po táboře vrátíme). Sken posudku nám zašlete nejpozději od 1. 7. 2024 (avšak čím dříve, tím lépe). Posudek je platný po dobu dvou let od data jeho vystavení.
  2. Platba (částka 6 500,- Kč)
    Každý rodič obdrží od Jihlavské astronomické společnosti výzvu k platbě obsahující veškeré nutné údaje. Bez výzvy k platbě neplaťte! Po připsání částky na náš transparentní účet rodičům zašleme elektronický doklad o zaplacení (pokud budete vyžadovat zaslání listinné faktury, kontaktujte nás). V případě, že Váš zaměstnavatel poskytuje možnost proplacení tábora prostřednictvím Fondu kulturních a sociálních potřeb (FKSP) apod., příp. požadujete fakturaci tábora právnické osobě atd. (tuto skutečnost uvádíte v elektronické přihlášce), budeme Vás kontaktovat.
  3. Prohlášení rodičů / zákonných zástupců – tzv. bezinfekčnost (pdf)
    Prohlášení musí být platné ke dni nástupu dítěte na tábor, tj. datum podpisu musí odpovídat datu zahájení tábora (datum vyplnění musí být 14. 7. 2024). Prohlášení nám v žádném případě nezasílejte! Odevzdáte je do rukou táborové zdravotnice při nástupu dítěte na tábor.
  4. Storno podmínky
  • Od 15. června do 1. července je storno poplatek 25% z ceny tábora.
  • Od 1. července do dne předcházejícího začátku tábora je storno poplatek 50% z ceny tábora.
  • Od dne předcházejícího začátku tábora a dále je poplatek 100% z ceny tábora. Stejně tak se cena nesnižuje v případě, že dítě musí například odjet o den dříve/přijet o den později.
  • Storno poplatek Vám nebude účtován v případě, že za dítě zajistíte náhradu, která se na tábor přihlásí a zaplatí.

Nevíte si rady?

Pokud si nejste jisti, potřebujete se na čemkoliv domluvit nebo prostě se chcete o něčem poradit, příp. pokud máte jakékoliv otázky, neváhejte nás kontaktovat.

Platba a další dokumenty, které od Vás budeme potřebovat (podrobně viz potvrzovací e-mail)

  1. Lékařský posudek o zdravotní způsobilosti (pdf)